2 days @ my hometown Kuantan


I'm BACK!!!

For almost a year I x blik Ktn..(Bkt Sekilau 2 b exact…hehehe), perasaan yg sgt hepi mmg dah x blh nak cover….dr pg I bgn tersgt awal..juz bcoz nak smpi cepat kat Ktn…sungguh bersemangat drpd biasa!!!

Those are pics sepnjg I ada kt Ktn….Enjoy!!!!!! K I start dgn


**************************************************************

5th Dec…

Hepi Birthday 2 u……
Hepi Birthday 2 u……
Hepi Birthday 2 AB…..
Hepi Birthday 2 u……

Muuahhhh….hepi birthday 2 u..my luvly niece…dah bsar dah bdk sorg nie…
Wish u sntiasa sihat n jgnlaa notty2 sgt k…study rjin2…n no more ponteng2 sek…
*luv….UDE*


N x luper 2 my luvly…Hepi 26th birthday on dis comin 7th Dec…sorry sgt2 I cant b there..i alwiz wish I were there wit u…celebrating ur bday 2gether…but nk bt mcmaner…sll I xder rezki nak bt mcm tukan…but its ok nanti jmper u kat saner k…I have sumthing 4 u….:-)
*ur dearie……*

***************************************************************
6th Dec…

Spent time wit mama, adik n AB @ East Coast Mall…we had our lunch kat Johnys…super duper yummy!!!N lbih rasa yummy lg when other guy yg tlg byarkan our bill….haiyoo…klu tau mkn lbih lagi…hehehe!!

**************************************************************
7th Dec…
We went to Jelita wit Papa…..as usual klu smpi cnie mmg WAJIB makan Lamb Chop!!!! Hehe…abg chubby yg mmg sgt terror n pakar bt lamb chop…mmg clazzz….hotel 5 stars pn blh kalah tau..klu u guys nak tau…dis place juz opposite dgn Post Office Kuantan…dkat sgt….u guys mmg kna try…sure nangis pnyer!!! ;-) n d other pic kat bwh tu…juz 2 show sign board of Jln Bkt Sekilau…wuuuhuuuuu Sekilau HILL!!! ;-)

Then tgh hepi2 enjoy bt preparation for 2moro (raya haji)….tba2 je electric xde…sgt kejamla pasal 2 pasaraya yg I sll bli brg dapur pun gelap…smua org nak cr brg pn kna guna light dr phone msg2..2 make it even worst..nak bli tpung jagung, terambik tpung kek, nak bli chili sauce terbeli tomato sauce...haha…mls byk ckp lg…I end my day dgn smua yg serba keji n x kena..smpilaa sumthin happened dat nite....…n again I lgkapkan kekejian hari I dgn tangisan yg sgt bodoh…~~~~~~~~~:-( :

So dat nite after dah siap everything utk raya esk….i juz lepak in my room smbil pack my stuff utk bwk esok…2moro i pg KL tgk my bro n fmily…fyi my bro one of them yg tgl kat Bkt Antarabangsa….his ouse @ Kyoto Garden…
Sian dorg x dpt beraya kat umah sndiri dis year….
x pelahh take it all dis as cubaan n ujian dr Allah k…
yg ptg u guys still blh braya dgn ktorg…siap plan bwk rendang lg…

No comments: