*bouquet-of-Eid-wishes*

 * source : http://promptus.blogspot.com/*

Surprise!!!! Am still here in KL. Secara rasminya, bekerja but secara tidak rasmi, sedang menghitung jam untuk pulang ke Kuantan. Yes im heading to Kuantan rite after dis. All my family member sudah menunggu saya. Im d only one yg masih belum pulang. huuuuuuuuuuuuuuuuu nangis puas-puas.

So, im wishing u all a very H.A.P.P.Y, H.E.A.L.T.H.Y, P.R.O.S.P.E.R.O.U.S & P.E.A.C.E.F.U.L Eid ok.Will b back soon on Monday. Yes working!!! ;p

Have a great Eid with ur families n ur loved ones!!! n plzzzz drive safely on ur journey. Take Care n Be Good peeps!!

Owh today is mama's birthday!!!! S.E.L.A.M.A.T H.A.R.I J.A.D.I M.A.M.A....You r d best!!!! Sayang mama. Yeayyy saya berjaya menjealouskan adik saya kerana telah menjadi org pertama yang wish mama saya semalam. Saya call mama belum sampai pukul 12 malam lagi dengan alasan mata sudah mengantuk & x mampu nak tunggu pukul 12 mlm untuk wish. Haha bijak bijak. Mama mesti sedang tunggu birthday present dia. Wait n c!!!

counting : another 4 hours to go ;)

No comments: